Åhhh

Va allt ska ta så mycket längre tid bara för att man sitter och väntar! Kycklingen är i ugnen och jag är JÄTTEHUNGRIG, riset håller på att koka klart och jag är JÄTTEHUNGRIG!! :o
Blev ingen ridning alls idag, trots så fint väder :( Jag känner mig dålig, jättetrött och hängig, vet inte om det beror på att jag så gärna vill hem nu eller om det är något annat. Iaf, sotarna kom (märk plural!!) varav den ena var jättesöt ^^. Dock var väl inte jag riktigt lika söt xD med hö överallt!! Men men, dom hittade nog antar jag för jag hade sällskap av den mindre söta sotaren i stallet där ena vedpannan finns. och han lyckades slutföra sitt jobb, den söta sotaren fick panik när katten hade sprungit förbi honom vid dörren, öhh, säg att det där var en utekatt, snälla? haha, ingen fara sa jag och han såg mycket lättad ut ;D

Men nu måste fan maten vara klar :o magen säger MAT MAT MAT MAT!!

Btw, imorgon kommer mamma å pappa, sen åker vi hem på söndag :D (som om ni inte visste det redan xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: