Hagmys

Samtliga hästar förutom min egna tror dom heter Bingó ;D Speciellt lilla Kiljan haha, kommer fram och ska mysa när man ropar. Följer även med mig när ja går till Bingó, idag stanna ja en bit ifrån eftersom Bingó ska komma till mig, inte tvärtom. Iaf, då börjar Kiljan snusa runt i håret, peta fram mulen framför näsan på mig, Så att jag kan pussa på mulen, för det är det bästa han vet ^^. Sen fortsatte han med att snusa runt i håret. Sötnöt :D
Bingó kom tillslut och där blev det till att massera höger bak. Drog ju runt som bambi på hal is igår när vi red ut. Benen fan for åt alla håll och kanter. Liten lättare sträckning kan jag tänka mig att det blev iaf.  Imorgon har jag utsläpp.. sååå underbart >.< iof det är mysigt när man väl är där.. Men vette fan om de är så mysigt att knalla ut i kylan en lördagmorgon, då det är såå mycket mysigare att ligga kvar i sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: