Lördagkväll och dagen

Lördagkvällen bjöd på främmande (varför man nu säger så eftersom man faktiskt känner folket.. ) Iaf så vart det öl och ostbricka ^^. Mumsigt värre! Somna med Bosseliten vid 3 halv4:a och vakna väl vid halv 2 ungefär :) Bara att åka iväg till stallet där jag var klar på 1 timme.. Ingen skjuts förrens efter ytterliggare 1,5 timme >.< kul, riktigt kul!
Stanna och handla massa mat, även kallad storhandla.. Hem, käka, duscha och nu ska ja se om de finns någe bra på tv.. Jobba natt som vanligt så får väl se om jag hinner och kan sova en stund innan jag måste iväg. Kallt är de också, kommer säkerligen frysa inatt >.< Men jag får ju jobba med "han" inatt iaf :D
Nej, nu upp å föna håret, sen tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: