Nattsvammel ;D

Jag vet att de är mitt i natten och jag borde sova. Men jag är påväg till sängen, jag lovar (a)
Annica har precis gått hem, eller nu ljög jag, hon gick vid kvart i 4:a :P
Spelat lite xbox under kvällen/natten. Skrikit lite som vanligt, samt snackat skit! Så underbart, va skulle ja göra utan dig?? <3

Bingó fick springa lite på ridbanan utan mig idag, dvs ja longerade ;D trava på fint efter ett tag, lite stel till en början. Testa att galoppa men bakbenen gled till ordentligt en gång så det vart endast trav. Imorgon ska jag nog rida höbalsslingan för att sedan fortsätta en stund på ridbanan och kolla igenom lite grejjer. På söndag är det ju Ylva kurs :D Shit så kul det ska bli! Hoppas verkligen vi kan ta ett steg till i tölten. Det vore ju verkligen något! Just nu väntar ja på ett bakslag haha, men jag hoppas att när den väl kommer. Så går den att lösa relativt enkelt. Han har ju blivit lite mindre okomplicerad. Men fortfarande tillräckligt komplicerad för att inte vara enkel. (ursäkta värdlens svammel xD) Sen ska allt göras iordning inför söndagen. Och ja, det känns nästan liiiite som att ja ska iväg och tävla. iiihh :D Snart är det nog dags för tävlingarna också, måste kolla upp när ryttarlicensen går ut :)

Aja, slut på svammel, dödstrött är jag, så SÄNGEN nästa. Litenkatt vill nog ha sällskap, han ligger och jamar just nu xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: