Slaaaask

Lagomt kul att så fort vi får snö.. Så försvinner det på några dagar, varför ska det vara plusgrader för?? Gick inte att rida ut för det klumpar sig bara (har man inte snösulor så har man inte) och likadant på ridbanan. Men däremot fick jag ett ryck och skottade upp en stor volt på ridbanan. Där vi töltade och travade! Tränade på Ylvas tips och fan va bra han går nu!. Dags att ta med kameran ut så får ni se hur fint han går i tölten numera :D Fortfarande ganska låg form men det blir bättre. Absolut! Trava på i båda varven i form. Däremot var jag lite rädd för att Bingó skulle kliva utanför det uppskottade och däreigenom få styltor och gå omkull :P Jag är feeeg jag vet :)  Var även så pass varmt när vi red idag så jag red bara i fleecejackan och Bingó fick vara utan ländtäcke (första gången denna vinter typ :P)

Imorgon kl 13:00 ska jag iväg till min handledare för att prata om eventuellt annat arbete samt diverse annat mindre kul... Lovade att jag skulle ha med mig ett cv.. Men har ingen skrivare så han får klara sig utan det.. Dock är mitt cv skitdåligt, faktiskt pinsamt dåligt.. Måste sätta mig ner å skriva ett nytt.. Och bara det känns skitjobbigt.. Jag hatar att sälja mig själv, för det är något jag inte kan göra! usch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: