Snöoväder :(

Jahapp.. Då snöade det igen då... Och för mig betyder det ingen ridning på några dagar. Har ju inga snösulor. Fick iaf för mig att rida idag, men det gick ju som det gick. Fick oss iaf en sväng i skogen på totalt 20 min. Det duger för mig. Får se om det blir kallare snart så att det inte blir en massa styltor.. Eller iof kan jag alltid rida vägen, i däckspåren blir det perfekt underlag när snön bli nerplattad.. Så ja, jag kan ju rida iof när jag tänker efter ^^. Nästa Torsdag (den 12:e) är det M lektion igen, som jag längtar ^^. Sen om 2 helger (den 22:a) är det Ylva kurs. Som jag längtar ÄNNU mera!!

Precis hemkommen från bror och hans sambo.. Var över på fika samt att titta på deras nya akvarium. Fick mig att inse att det kanske är dags att fylla på mitt akvarium med lite fler fiskar.. Fick ju något fint virusliknande och endast 3platys överlevde (alla 3 är egenuppfödda) samt min siamesiska algätare. Han klarar allt ;D Grymt intresserad av att köpa några vita platys.. Men det blir ett senare bekymmer ;D just nu ska jag hålla i pengarna, och det HÅRT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: