Ännu mera bye bye money :'(

Faaaan va pengarna försvinner FORT, och de är lååångt kvar till nästa löning *gråta*
Iof drar jag av 250 kronor på pappas skuld, så nu är jag "bara" skyldig 350 kronor xD dom får han nästa månad :P Skyldig mamma 200 kronor också >.< blir nästa månad det med, tillsammans med hästtandläkaren nästa månad och jag kommer säkert hitta något mer att köpa då också >.<

Nu ska jag däremot hålla i den lilla pengen jag har kvar.. Måste köpa krafft och korn snart och antagligen ny glykosamin >.< Jävla skönt att nästa lön innerhåller betydligt mer pengar än dom jag fått än så länge. Eftersom nu får jag betalt för 4 söndagar ist för 2 :P som de senaste lönen utbetalade sig för.. Måste också ta mig i kragen för att börja leta ett till jobb.. Går ju inte att bara ha detta jobbet.. Men än har jag liksom inte orkat kika på ams hemsida... Det finns ju aldrig något jag kan söka ändå >.<

Nej usch inge mer negativt nu.. Positiv energi, positiv energi.. *andas*

Bara för de kom ja på att snart är de dags för kiropraktorn, Lillkattens kastrering+vaccination, samt min tatuering >.<
weeeiii för tatueringen, men gråta floder för att pengarna försvinner lika fort som dom kommer in xD


Kommentarer
Postat av: Fia

Tänk positivt! Eller posssitft som många säger. Åh ja, pengar försvinner poff allt för snabbt :( Men bra du har något jobb ialf :D Jag har inte.. Pappa tyckte jag skulle söka till ett växthus som finns här nära, och finns inte mkt jag hatar mer än växthus, räcker med vårt x[ Men, hittar jag inget annat så.. Sommarjobb har jag redan, träna Birta, haha.. Neisti skall ridas in... Och nu så låter Karina ryktet sprida sig om att jag tar hästar på träning, så jag får be ;) (Jag tror inte jag får napp, haha)



Men jag förstår bara inte vart alla pengar far!!? :o När man lyckats ha några alltså..

2009-01-30 @ 17:27:38
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: