Arg arg arg!

Va arg jag blir när saker och ting inte funkar, köpte ett nytt pc-spel idag (iof är spelet från 2002, men ändå) och det GÅR INTE att installera, så sjukt jävla jätteirriterande.. Och jag fattar inte vad jag gör för fel eller. jag har allt spelet vill ha.. Förutom DirectX 8.1 eftersom jag har DirectX 10.0 ... Men tydligen är det väl så att man måste ha 8.1 och det GÅR inte att få den som valda directX spelare >.< Jag har ju verkligen inte tålamod för detta. Trots att jag nu suttit i 1,5 timme och får det fortfarande inte att funka.... JAG BLIR ARG.. Får se om kamraten kan få det att funka imorgon.. Annars blir jag riktigt jävla besviken och kanske t.o.m tar och ringer "support" för detta spel!!


Tränaren kommer ut på Lördag den 24 btw ^^. Ska bara kolla hur många i stallet som är intresserade, sen bokar vi ett klockslag också :) yaaay va roligt ^^


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, göj att "den" kommer då! :D Hon/han heter? Neeeij, det är "ditt" stall eftersom du står i det x) Bara är så. Fast det är ett stall som ägs av t.ex. Z men X,Y,Ö,Ä osv står där också. Så känner jag X så är det X´s stall när jag pratar om det, eller pratar jag om Y så är det plötsligt hennes stall xD

2009-01-17 @ 19:58:19
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: