Dagarna som gått

Lördagen bjöd på städning och diverse gardinbyten här hemma. Myyyycket skojj ;D Sen hade vi kvällsinsläppet och vi åkte ut lite tidigare för att jag skulle hinna rida, får ett sms av stallkamrat som vi skulle ha insläppet med "är på akuten, klarar ni er själva?" Och det gör vi ju, så ensamma blev vi men det gick ju bra såklart ;D Bingó var ett litet as och var rädd för allt men töltade jääävligt bra i hörnerna!! (vi tränade hörnpassering i tölt eftersom hörnorna var de enda ställena man kunde tölta på, jävla knaggelridbana >.<). Sen hem å käka och efter det kom Annica över ^^. Spelade lite xbox och hade oss till 2 ungefär. Alltid lika kul att skrika lite av rädsla när man är påväg att dö ;D haha


Söndagen bjöd på sovmorgon eftersom det är jobb inatt för mig, drog mig ut till stallet och hade egentligen ingen direkt lust att rida, trök väder och hårt underlag. Tog oss iaf ner till sågen och tillbaka och jävla häst att vara så galet pigg och framåt så allt bara blev grisepass >.< trava det kunde vi men tölta rent. Vadå är det nödvändigt?? :o
Fick iaf honom någorlunda mjuk i sidorna så det blev ren takt i sisådär 100m, det fick avsluta det ridpasset..
Nu ska jag upp och torka igenom håret och sen blir det nog någon film.. Ska se om jag hinner sova en stund innan jobbet också..

Men hoppas ni där ute får en härlig kväll/natt :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Oj jävlar på tränaren! :o Berättar på bdb, lite lättare ;D

2009-01-18 @ 22:50:16
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: