Knöggel

Stenhårt i marken idag. Trööök. Men vi red ändå och gick igenom grunderna, träna lite halter, skänkelvikningar, öppnor, slutor och mycket voltträning med bakdelsflyttningar ut ifrån voltspåret. Bingó var jätteduktigt men FAN va svårt det ska vara att själv påminna sig om att HÅLLA på ytter, jag ska släppa ytter hela jävla tiden. Så sjukt irriterande, tillslut bad jag en stallkamrat på skojj att hon skulle stå i mitten och skrika håll på ytter xD Tillslut fick jag till det där iaf men hej å hå...
Imorgon får vi se vad det blir för något.. Kanske jag tar mig ut i mörkret och rider längst vägen, där kan man iaf tölta.. Men får se


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, eller hur :o Det var där jag tappade hakan <3 Ja, haha, jag hade stora problem med samlingen en dag så jag satt och sa för mig själv "saakta, mera skänkel, saakta, mera skänkel, saaakta, mera skänkel, saakta, saakta, mera skänkel" och tadaa, där kom samlingen, haha! Hum, du borde hitta en tränare =( Trodde det skulle krylla av dem över hela Sverige, hehe.

2009-01-15 @ 11:54:06
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: