Lööördag

Ut till stallet en snabbis idag. Bara mocka och mata samt byta täcken på Bingó och mocka å mata en stallkamrats ponny. Bingó jätteledsen i ögat över att han blev uttvingad i hagen igen. Ja det regna!..

Direkt vidare till maxi för att köpa grillad kyckling, som dom förövrigt inte har nu under 2 veckor för att deras fläktar gått sönder >.<. Fick åka till Coop... Där jag ÄNTLIGEN hittade broddar (duvet, tantbroddar som man sätter på skorna xD). Nu slipper ja halka i stallet. Hittade kyckligen och åkte hem. Papps hade gjort brunch till oss. Mums med äggröra, bacon och prinskorvar samt fattigariddare ^^. Ner i duscha och sen snabbt in i bilen för att åka hem till bror Jimmy och fira födelsedag. Han blev jätteglad över tröjjan han fick av mig ^^.

Sen hem, middagsgäster. Laga maten, käka, kolla film (King Kong.) och nu sitter jag här. Jag andas fortfarande trots att jag knappt hunnit andas ut idag xD. Fan inte suttit stilla länge (förutom när vi tittade film, som är 3 timmar lång ;D)

Ska snart ner i sängen.. Lektion imorgon för M och det ska bli spännande!! Ser verkligen fram emot det :D

Sorry för stavfel men jag ORKAR inte korrekturläsa. LEV MED FELEN xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: