Tandläkarbesök.

Idag var det dags för tandläkaren, över 2 år sen jag var där sist, som dom sa då "du har bra tänder och behöver inte komma förrens det året du fyller 19". Dvs ja skulle ha kommit i oktober/november -08 men jag ramla ur systemet och det hade varit min sista gång som gratiskund. Men eftersom dom tappade bort mig blev denna gång gratis ist, som kompensation. Man tackar ^^.
Har iaf inga hål och som tandhygienisten sa "Skulle alla människor ha tänder som dina skulle vi vara utan jobb" haha!

Jag har alltid haft bra tänder, alltid. Hon hittade inge tandsten eller :) Fick däremot en riktig rengörning av tänderna samt att hon polerade mina tänder ännu vitare "som ett tack för att du har så bra tänder så polerar jag upp dom lite så dom blir extra vita". Jo man tackar :)


var en snabbis ute i stallet imorse och skrittade lite på ridbanan och red samma övning som Malin gav mig i söndags på lektionen. IS ÖVERALLT så det går inte att göra annat än skritta... skitväder >.<


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh... vill också ha bra tänder =( (Sluta slarva säg..) Jaa, is är skit! Kom hit med Bingo ;D :D

2009-01-28 @ 00:48:19
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: