Åh du underbara helg!

Äntligen helg. Äntligen!
Fick mitt tidsutdrag igår också. Blir härligt med pengar!!
Ny sadel här kommer vi!!! (om någon månad iaf xD Bingó kan ju gärna ta å bli liiite mer smal innan ny sadel passas in)
Har longerat en del i veckan och Bingó ser ok ut. Släpar vänsterbak lite lite men är inte varm eller halt, utan tar fina övertramp i skritten gungar igenom kroppen osv osv. Ska dock skritta lite idag :) Undrar när jag vågar lägga in trav uppsuttet :P om ett halvår eller nått xD Känns så tråkigt att hela tävlingssäsongen är helt förstörd. Speciellt nu när han också börjar lite liiite till åren. (sen är det ju egentligen inte åldern som spelar in utan hur dom är i sinnet). Men ändå, tar väl kanske emot lite att sen om några år fortfarande tävla en hästapållen som då blir över 20.. Tänk tänk om jag skulle få fast jobb här nu... Då skulle jag ha råd att köpa en till häst *drömma* Tänk så underbart de vore!

Men nu ska jag bege mig ut till min egna lilla tjocka ponnyhest och rida lite :) Får se hur pigg han är idag xD det blåser ju liiite ute ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: