Nybadad och nysprungen :)

Bingó blev badad idag igen.. Först hade jag enbart tänkt mig att tvätta manen och svansen.. Han har blivit så skorvlig och dann i manen och liksom extremt fettig också pga allt man smörjer honom med. Men det blev hela hästen tillslut :P Hade ju redan tagit fram allt så vafan :) Ren blev han iaf ^^ ett tag.. Dvs tills han kom ut i hagen och börja rulla sig xD

Efter tvätten tog vi och red i ca 30 min. Har travat också. I form :) Bingó känns så pass stabil, mogen och säker och har tillräckligt med muskler och stabilitet i benet för att klara av det med ryttare på ryggen. Sen så travade vi bara 2 långsidor ;D men sakta men säkert ska vi ta oss framåt. Kommer att använda mig av programmet jag fick när Bingó hade spatt. Dvs det kommer att ta tid att bygga upp allt igen och antagligen är årets tävlingssäsong över (sån jävla tur att jag inte köpte en ny tävlingslicens!!)

Bingó vart iaf överlycklig av att få springa lite. Sötnosen frustade pch frustade^^


Bjuder på några bilder. Resten finns att se på bdb :)

Blöt ^^



Sötnosen <3 





Vadå?, jag åt inte alls från gödselstacken!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: