saknad trucknyckel och trasiga byglar

Veckan har ju inte börjat bra direkt.. Igår var vi utan plocktruck hela förmiddagen enbart för att något stjärnskott hade tagit våran trucknyckel >.<  Skitkul att åka med en liten jävla höglyftare med returer, går ju så jättesnabbt då.. NOT
Dom hitta en extranyckel lagomt till lunch, och sen så fick jag äran att försöka göra 8timmars jobb på 3 timmar. Kan säga att jag for i dom där gångarna som en blixt. Sen visste alla plockare att vi låg efter så dom typ kasta sig på sina truckar för att ge fri väg åt mig xD fy fan vilket stress. MEN jag hann!

Idag fick vi 8pallar med returer, alla pallar utan retursedel. Skitkul att sitta å kolla upp i datorn efter dom liksom >.< tar ju inte tid det eller.. Sen hade jag av min Bh-bygel idag också :( Så hela dagen har den jävla bygeln nypt mig i bröstet också -.- verkligen mysigt..

Men... imorgon är det onsdag.. bara 3 dagar kvar till helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: