Hej å hå

Farligt värre att vara ledig, hinner ju inte med något :o kroppen går på sparlåga och allt känns jättejobbigt xD
Skulle behöva tvätta det här akvariumet jag har bredvid mig.. Men känns som att det får vänta (a)
Har egentligen ingen större lust att åka till stallet eller, men det måste jag.. Som ni kanske ser hur positiv ja är?? :D känns som om jag egentligen bara vill ligga kvar i sängen och sova :o
en dags ledighet kvar sen jobba. Känns som om ja behöver ladda batterierna liiite till kanske.

Men nej, upp å föna håret, käka någonting kanske sen vidare ut till stallet.. Hoppas på att jag slipper åka i spöregn idag igen >.<


Kommentarer
Postat av: BaraM

...måste va skönt det snart e måndag..å då e förh. vis batterierna laddade igen...:D

2009-06-20 @ 17:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: