It's love <3

Ibland slår det mig, att jag äger den där hästen i hagen.. Den där hästen som går obekymrat och betar med svansen som svingar bort flugor. Den där hästen som lyfter upp huvudet och gnäggar när man ropar, den där hästen som släpper allt den höll på med enbart för att hälsa på matte och komma gåendes mot grinden.
DEN hästen äger jag.
Den hästen som gör allt för mig, den hästen som går dit jag vill.

Den hästen som obekymrat följer med mig vart jag än går. Som litar på mig i alla situationer. Som alltid vet om att godiset ligger i högra fickan på jackan. Som alltid vet att jag alltid kommer att älska honom.

Men där går hästen obekymrat i hagen och betar, och ibland tänker man inte på hur beroende av just mig den hästen är.
För just då, just då när hästen går i hagen är den självständig.


Kommentarer
Postat av: BaraM

...låter nästan som om det vore din kille....^^

2009-06-02 @ 15:39:16
Postat av: Carro

Bingó är min kille ju ;P och Bosse är min älskare ^^

2009-06-03 @ 15:21:50
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: