Lång söndag

For ut och klappade på Bingó vid 12, VAAARMT (men ack så trevligt ^^). Fastnade där i 2 timmar, jag som egentligen bara skulle mocka, mata och smörja Bingó i hagen (a), for sen hem, käkade lite lunch och for sen vidare mot Agnes och Mach :) Stoooora Mach var nästan större än va jag hade trott xD dock kändes han inte riktigt lika stor när man väl satt på. Vilket var en lättnad xD travade lite gjorde jag också (grymt stolt bara så ni vet). Vilken jätteskillnad mot Bingó xD Lovade Agnes att komma ut igen och rida den dagen hon lärt Mach galopp pirutter xD

Nu kan jag plussa på mitt cv ;D har nu ridit 3 st storhästar x'D fy fan, vet att ni är impade!!
fast, så att alla vet. Islandshästar FTW!! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: