Nu är vi igång igen ;D

Ja, då var första ridturen avklarad då :)
Måste bara intala mig själv om att han inte kommer att gå sönder xD och att jag kanske själv ska slappna av lite :P
Men jag säger då det, just denna vy, den byter jag inte ut mot någonting!




Bingó vart helt stossig när jag la på sadeln på ryggen.
Är det verkligen sant. SKA VI RIDA NU *ögonen glittrar till tusen*
Att han lever för ridning (eller ja, ur hans synvinkel, lalla runt i skogen, träna på ridbanan och SPRINGA FORT med matte på ryggen/ i närheten) det märks. Den dagen vi inte kommer kunna fortsätta göra detta. Den dagen kommer Bingó att få somna in. (fast nu skulle vi ju inte diskutera detta då)

Här kommer iaf en bild på en Bingó, skitnöjd innan jag ska sitta upp ^^



Mattes finaste <3<3





Hur glad kan man egentligen bli utav att titta på en bild ??


Blev en ridtur ner till Torstens Gård på ca 15-20min
Annica vände om vid galoppbacken på vägen hem och for en extra sväng för att trava lite. Själv fortsatte jag i skritt till stallet, där jag satt av innan sista nedförsbacken och knallade de sista 100-200metrarna till stallet :)

Första kommentaren när jag sitter upp är däremot "jävlar va tjock han har blivit" xD var som att sitta på en bred fjording :o (nog för att dom kan vara slimmade dom med, men ändå ;D) Min smäckra ponny är borta :o och fetare kommer han att bli xD den dagen han släpps på kraftigare bete :o aja, nu är ridningen igång iaf. Får be till någon högre makt om att vi får hålla oss hela nu. För faktiskt. NU måste väl ändå Bingó och jag fått våran livsdos av otur? Och om nu någon ska skada sig kan det väl iaf ta och vara jag?


Kommentarer
Postat av: Ämma

gud vad härligt att du är tillbaka i sadeln nu! Håller tummarna för er! :D

2009-06-09 @ 13:04:40
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: