Söndag

Söndag, sista dagen på helgen. Usch va ont det gör xD
Igår var det lördag och jag skrev truckprovet.. Tror att jag klarade mig ganska bra faktiskt! Om inte annat så har jag truckkortet iaf.. (elle ja, får reda på det imorgon, men inte fan hade ja mer än 1 fel iaf, fick ha max 3fel).

Ska rida idag hade jag tänkt.. Men tittar ut och ser att det spöregnar.. vilket de har gjort sisådär hela dagen då..
Moppen funkar nu, och går åt rätt håll xD jätteskönt för då kan ja sova till kvart i 6 iaf! Slippa kliva upp kl 5. Vilken lycka!

Nu hade ja tänkt att kliva upp å laga lite matlådor. För de är fan inget jag orkar med när jag väl landat här hemma xD


Kommentarer
Postat av: BaraM

...kliva upp kl 14.11.. men lilla Carro då....det e snart kväll haha

2009-06-14 @ 15:27:19
Postat av: Carro

ja kliva upp, på övervåningen. Var vaken redan vid 10

2009-06-15 @ 19:58:13
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: