Tidig natt, tidig morgon, och lååång måndag :o

herre gud... Blir en jääävligt tidigt morgon
MOPPE VAFAN, varför är du tvungen att gå baklänges?? :(

kl ringer 05:00 Carro ska då springa upp, käka något (Jag som ALDRIG äter frukost ska nu försöka för det blir lååångt tills lunch), sminka, klä på mig och springa till Bussen som går 05:48 (tur att busstationen är NÄRA, tar max 3min) åka buss till Handenterminalen och där byta pendeltåg åka 1station. Är i Jordbro 06:16 KUL *not* alltså jag är hela 45 min för tidig xD Nog för att de är en promenad dit, som jag hoppas kan ta sisådär 30min om man går långsamt.. Vilket jag typ inte kan göra (a).. Annars blir det liksom tajt med tid om jag tar pendeln som går senare.. (30min trafik sådär tidigt på morgonen >.<) då har jag bara en kvart på mig.. och de kommer aldrig att gå! Aldrig någonsin.. är för långt xD

NU natti natti alla där ute..
Jag är nervös och kommer antagligen inte att sova en blund x'D


juste, får fan inte glömma lunchlådan :o


Kommentarer
Postat av: BaraM

många tankar...å låter jobbigt å pendla....men glöm ej maten... kan behövas framåt 12-tiden hahaha

2009-06-07 @ 23:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: