Tömkörning utan problem :D

Tömkörde idag igen, eller ja.. det var nog några dagar sen sist xD
Men Bingó är så sjukt duktig! Gör jättefina skänkelvikningar åt båda hållen. Dock är skänkelvikning undan höger lättare! Gjorde superfina öppnor också! Stallkamraterna var grymt impade över att vi gjorde detta med enbart tömmar :P Men Bingó är sjukt känslig (trots att man kanske inte kan tro det, ibland får man vara hård mot honom), MEN han vill alltid göra rätt. Och med berömm från mig så går allt mycket lättare! Travade och töltade ca 6varv på ridbanan. FAN va varmt och jobbigt det var från min sida sett xD Bingó hade nog kunnat fortsätta i sisådär 30varv till utan problem :P

MEN inget svullen, inget öm, inget varm.. Men jag smorde ändå in med kylliniment på båda fram, över knä, sena och kota. Så går det såhär så kommer jag absolut kunna rida till helgen typ :) Vilket jag ser fram emot!


Nedräkning pågår nu också.. Börjar jobba om 7 dagar :o
Herre min skapare vad nervös jag blev nu O.o


Kommentarer
Postat av: BaraM

..jaså kammen är framtagen...5 lediga dagar kvar...satans..vad vi kommer å sakna Carro på kvällarna...i säng redan kl 21.30...(tror jag..haha)

2009-06-02 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: