Trööööööööööööööööööött

Imorse kunde jag ha mördat katten. kl 4:a!!!! Får dne jäveln för sig att det är helt okej att väcka matte. Sätter sig vid mitt huvud, JAMAR in i ÖRAT, slår på mattes kind med tassen och jamar om än möjligt ÄNNU HÖGRE. Carro tog tag i kattens nackskinn och kastade ut ur rummet, somnade om och fick sova i 1 timme. Sen ringde väckarklockan.. Upp å hoppa..

Dagen har varit okej, inte rolig, inte tråkig.. Jobbet kommer nog gå okej, men inte mer än så!
Jag är trött som ett as, har skitont i fötterna pga riktigt dåliga jobbarskor (som jag fick av företaget...)
jobba jobba fram tills 4:a promenera till stallet (tog 40!!!min >.<)
slängde ut Bingó till Prins och Stefnir, ett jävla liv och en massa galopp, korsgalopp, pass och fjong fjong trav samt en del bock och stegringar.

Senan kändes bra efteråt ändå! Lite varm över benet, men inte tjockare än vanligt eller öm!

MEN NU.. SÄNGEN.. vafan.. jobb imorgon igen xD (hur ska jag orka i typ 11 veckor xD)


Kommentarer
Postat av: BaraM

...starkt jobbat Bosse..hahahaha

2009-06-08 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: