Veckan

ojdå, vad tiden går fort när man aldrig sitter ner i mer än 3sekunder xD
Dagarna på jobbet går bra, dock sjukt jättetrött när jag väl kommit hem. Att gå upp kl 5 och inte vara hemma förrens 19:30 - 20:00 är jättejobbigt. Ridit en del och Bingó är fin fin :)

Red lektion idag och fick till en skritt som hade givit mig 6,5 poäng på tävling :D vårat bästa i skritt ligger bara på en 5:a och det var skönt att ändå veta att han har den skritten.. Dock kommer den väl aldrig visas på tävling men ÄNDÅ!
Tränade öppnor och slutor! OCH MIN HÄST ÄR BÄST!!!

imorgon är det fredag.. skönt.. men dock är lördagen ingen vilodag.. Ska ta truckkort och ska vara på jobbet kl 9 iaf liiiite sovmorgon!


Nu ska jag sova.. och ja kl är 20 i 10 xD

juste ja, Malin blev jätte kär i min tatuering ^^.


Kommentarer
Postat av: BaraM

....kl 21.40 hahaha...satans hårt...å lägga sig då...

2009-06-12 @ 00:28:44
Postat av: Fia

Men fan vad roligt! :o Det är ju lite synd ändå, men man vet ju ialf! :D (Och idag var min häst bäääst <33)



Vad är det du jobbar med nu igen? X) Och lyko till med kortet!

2009-06-12 @ 21:00:20
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: Marie

Välkommen tíll min värld! Prova dessutom att sätta sig och plugga när man väl kommer hem till åtta... Oslagbart och Underbart! =P Kul att det går så bra med Bingo! =)

2009-06-12 @ 22:23:37
URL: http://mariee87.devote.se
Postat av: BaraM

...då kan du kalla dig "truck driver" nu...hahaha

2009-06-13 @ 15:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: