Häst+snö=Tolkning!

Yes idag vart det gjort på riktigt! Gick vägen en gång med Bingó och jag började med att sitta i pulkan, sen fick Annica sitta på vägen hem och jag gå. Sen satt jag upp på Bingó och Annica fick åka pulka bort till Sågen igen, Bingó SUPERDUKTIG <3
Tölta massa och det gick super. Kände hur han fick ta ;D inte van att ha extra tyngd ju. Men verkligen superduktig :D
Sen fick Annica rida och jag åka pulka, gick fooort xD och snö fick jag i ansiktet. MEN JÄKLAR vad kul det är! Gissar att vi är 3st som kommer ha någon form av träningvärk imorgon :P Antar att vi kära människor kommer ha lite ont i armarna :P Bingó kommer nog ha träningsvärk i bakben å rygg kan ja tänka mig ^^.
Detta är absolut något vi ska göra om! Nästa gång även i trav och galopp ;D det ni. Det kan bli spännande om inte annat xD


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, ni får be nån ta bild/filma, VILL INTE MISSA XD Jaaa, hon hinner liksom inte riktigt med utan kutar på bara hon kommer fram är det ingen skillnad i vilken gångart det sker i enligt henne x'D

2009-03-03 @ 23:21:49
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: