Hovis

Nya skor idag på pållen, han njöt som vanligt :) Hovis prata på som bara den, älskar verkligen den människan. Tänk va hon har gjort för oss :) Jättefina hovar har han, men som vanligt väldigt lite att sömma i. Red en kortis och Bingó var pigg pigg pigg, ville bara springa på fort fort i tölten. Gärna galopp men idag tyckte matte annat, så det blev lite dressyr på vägen och på ridbanan för att "få tillbaka honom" Gick som en klocka i tölten tillslut på volt iaf :) I form ;D

Bror m. familj var över, skulle hämta hem en moppe dom köpt. Som numera får bo i vårat garage ett tag framöver kan jag gissa :) Men nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och skicka iväg ännu en jobbansökan. Fy fan ;D här ligger det på haha


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag har pratat med Janna, som har Robin och som hade Chanell förr, hon står ju ute i Enby (Sorunda typ) och de tar typ 500-700 kr/månaden för lösdrift så det går ju, men samtidigt ska jag ju ta mig dit också, det blir ju lite extraslantar.. Men det SKA lösa sig. Det SKA.

2009-03-05 @ 23:09:09
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: