Ont, det gör ont

Det gör lite ont, lite lite ont att veta att dom är på jobbet nu och dricker "komma igång kaffet" speciellt när jag vet vilka som jobbar inatt. Och jag ljög, det gör faktiskt mycket ont.
Långt kvar innan jag vet något om jobben jag sökt också för de delen, jag vill veta nu nu nu >.< det vore så perfekt om någon ville ha mig iaf. Ligger så jävla bra till rent lägesmässigt.. Men jag ska inte hoppas för mycket, vet hur det blir.

Litenkatt är ca 6 månader nu också, snart är det dags för kastrering. Men får se om det blir inom en snar framtid eller inte. Vill veta lite mer om hur det ser ut pengamässigt i framtiden. Han dör inte av att vara riktig hankatt i 1 år tex. Hoppas bara att han inte blir ett as och pissar på allt.. Men vi hoppas på det bästa! Och påtal om pengar så vill jag verkligen verkligen verkligen verkligen göra min tatuering nu!! Fan att de ska vara dyrt >.< och att just jag just nu ska ha dåligt med pengar. Eller iaf, behöva spara pengarna för andra utgifter! Bläää.

Men jag har tur som har mina guldkorn i livet <3 Fan va jag älskar er <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: