Pigg och stark. Inte kul, inte kul

Bingó har blivit så galet pigg och stark nuförtiden.. Minskat krafften nu iaf och hoppas på resultat. På ridbanan och på våran väg går det bara bra, men så fort vi är utanför vårat område har jag 350 kilo häst som bara ligger på. De är tungt ska jag säga. Även fast jag använder mig av mitt pessoa bett (skit i att kommentera om att bettet är värdelöst, jag använder det jag vill använda på min häst). jag vill ha pigga och framåt hästar, men jag vill också kunna tygla det jag rider. Suck!

Imorgon ska jag longera Bingó hade jag tänkt!, ska även tömköra en av stallkamraternas sto. Som är en liten djävul ;D Kan bli intressant det där!

Idag har även min beställning kommit :D kläder till mig den här gången faktiskt. Närmare bestämt vårkläder! Ska bli sjukt spännande å se om allt lever upp till mina förväntningar ^^. Bilder kommer kanske imorgon :P

Juste, nu är det vår också! Carro har gått ut utan sin tjocka vinterjacka (som kan klara -40grader utan problem).
Och, Bingó har blivit av med vintertäcket och går nu med ett tunnare regntäcke med fleece foder! NU ÄR DET VÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: