Rastlös

Har varit riktigt rastlös idag, slutade med att pappa och jag åkte till Farsta för att glo lite på bokrean. Jag hittade 2 böcker, pappa hitta ingenting xD, sen fick pappa äran att köra gnr's nya album till mig ^^.  For sedan ut till stallet och släppte in hästarna. Bingó fick vila idag, men tror han haft fullt upp i hagen (trasigt täcke).

Måste säga att det känns super att väldigt många på ex-jobbet faktiskt tycker att jag förtjänar att stanna kvar (dock tycker dom att en annan arbetskamrat kan få gå ist). Det känns bra, som en kille sa "Carro är den enda som jag ser arbeta när jag kommer på morgonen" Och ja det är ju sant, jag arbetar alltid. Känner inte att man behöver ta 58 raster direkt. Så man blir ju lite glad iaf när man får höra sånt. Nu börjar dom om 10 min och det känns jättekonstigt att sitta här hemma... Jag ska ju vara på jobbet och dricka min "komma igång kaffe"... Som jag skrev tidigare. Jag hoppas verkligen dom får ett helvete!! ojoj vad jag hoppas dom får ett helvete!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: