Besvikelse

Idag har jag ridit :D fast inte Bingó då, utan stallkamratens Prakkari (som förövrigt betyder rackarunge ;D) Läääskigt som fan var det xD eller mera ovant. Inte ridit någon annan häst än Bingó på ca 2 år typ  :P Men det var härligt som fan att sitta i sadeln igen! Dock kommer det nog ta ett tag tills jag sitter i sadeln på Bingó. Som envisas med att bli halt >.< TROTS att hästjäveln springer som en idiot i klockren trav i hagen dagarna innan. Annica sprang med Bingó och han travar helt ok, sen snubblar han till och blir mer eller mindre jättehalt -.-
Benet är antagligen fortfarande väääldigt instabilt. Ska prata med veterinär imorgon om jag orkar ta mig i kragen och ringa. För jag vet ju att det bara handlar om att Senan ska växa ihop och klara påfrestningar. Men veterinär sa 4:a veckors ledighet.. Men ja vet inte de ja, Ska iaf börja typ tömköra Bingó i skitt då ;D mer promenader å så.

Men jag som hade hoppats så på att han inte var halt så han kunde få gå med kompisarna igen :( vill inte att liten hästpojke ska stå själv

SKIT





Den hästpojken red jag idag :)
Den mööörka ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: