finbesök :)

Dagen började med dusch och skäll på katten ;D
sen kom en Sandra och hälsade på oss och följde med ut till Bingó :) som förövrigt adopterade Sandra ^^.
Hon var ju massa mys ju! Så på promenaden gick han väldigt nära Sandra medans lilla jag med grimskaftet gick på andra sidan vägen xD
Såret ser jättefint ut och blir egentligen bara finare och finare för var dag som går! Lyckliga jag ^^.

Stallägaren berättade att Bingó dragit runt som satan i hagen, och att han var "chockad" över hur pass rörlig och fin Bingó är trots att senan egentligen inte är till 100% ihopläkt. Tydligen ville han se mer stapplanden från Bingós sida ;D

Sen efter stallbesök samt taxi ut till huddinge för att lämna av Sandra for vi hem och förberedelserna kunde börja. Fixade lite med köttgrytan som vi ska käka ikväll, hjälpte mamma med diverse städ bestyr, gjorde tårtan och nu sitter jag här och andas.

Gästerna kommer om ca 50min.. Bör väl fixa iordning mig snart då.
Suck.. JAG är trött :o



Kommentarer
Postat av: BaraM

när du pustat färdigt.. smakar nog grytan mumma...å desserten ..å tårtan...kan du va värd..xD

2009-05-17 @ 18:46:43
Postat av: Sandra

Haha aw! xD

Det var en massa med härligt att träffa er båda, det måste göras igen! När Bingó är frisk och jag... inte nyser. x)

Tack för en underbar dag, Carro! <3

2009-05-17 @ 23:17:59
URL: http://silverspray.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: