Inte igen matte!

Idag var det inge kul sa Bingó, jag är en elak matte och de är inge roligt alls med sprutorna. Så sa han faktiskt, medans han tog ett steg åt sidan när jag närmade mig. Lilla hästpojken <3 men det gick att spruta honom utan problem som tur är/var. Slapp Metacamet iaf och det var ju skönt xD bara 2 dagar kvar med penicillinet så det går nog fort och sen är det över också! Ute och betade i 40 min i regnet, fick dra på regntäcke på Bingó samt en regnjacka på mig.

Än har jag inte börjat sakna ridningen, men så har det bara gått 1vecka :P Men ja vet inte, känns inte som att jag kommer hinna börja sakna ridningen innan det är dags igen för igångsättning ;D Nu är det ju också lite mer än 1månad kvar (1månad och 3dagar för att vara exakt) innan jag börjar jobba *hjälp*
Känns lite som om all fokus ligger där just nu, hur ska jag orka? hur kommer det att gå? kommer jag att göra bort mig? Är jävligt nervös ska jag säga. HATAR att vara "den nya" och undrar hur lång tid det tar innan jag liksom kommer in i gänget! Sen vore det ju liiite trevligt om det finns lite snygga pojkar där också (a)

Aja, nervös är man ju, och förväntansfull. Pengar ska bli trevligt iaf! :D



Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, får hoppas på många snygga pojkar ;)

2009-05-05 @ 19:32:43
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: