Jag kan, jag vill

Bingó är för härlig :) Står längst bort i hagen, ropar lite och han tittar upp och drar sig lååångsamt mot mig.. Börja ropa lite "men skynda dig Bingó, skynda dig. Ja men skynda dig då" och hästen spetsar upp öronen, drar upp i tölt och kommer rultandes fram i tölt <3 Pannluggen står åt alla håll och kanter och benen är överallt och ingenstans xD Men fram kom han, i ren tölt ;D sötnos <3

Tömkörde på ridbanan, börjat med att stärka upp bakdelen nu med öppner, skänkelvikningar, samt att flytta in/bära upp sig med innerbakben på volt.. Räcker med att jag säker bakben när vi går på volt så skickar han in det under kroppen ^^. Han kan när han vill <3 (eller när han anser att det var kul för han fick berömm)

Moppen är förövrigt i 100delar xD fortfarande... Fått ihop en del men nu har vi fastnat i hur låset ska se ut till sits luckan :P Min uppgift att hitta något på nätet (lycka till)

Nu ska jag iaf till sängen, med en jättetrött kattunge ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: