Precis där dog en del av mig
Idag skulle jag bara vilja söva ner Bingó, hänga honom i en hängmatta i boxen och låta honom stå där tills benet är färdigläkt.. För nu är det inte kul längre. Jag känner mig jätteelak som inte kan hjälpa mitt älskade med smärtan <3

Tog bort bandaget idag och såg att bomullen sitter fast i såret, börjar med att försiktigt ta bort bomullen men Bingó rycker åt sig benet och vips, där for det nedre stygnet med bomullen samt att det lossnade en hudflik O.o
Fliken är väl ca 3-4mm bred och ca 4-5cm lång men sitter liksom kvar på benet. En stor del i mig dog.
Kastar mig på mobilen och försöker förjäves få tag på veterinären, som tydligen var på konferans fram tills på söndag :o
Ringer en annan vet. som efter mycket prat från min sida och goda råd och synpunkter från hans sida, får mig att inse och lugna ner mig själv. DET ÄR INTE SÅ FARLIGT SOM DET LÅTER. Stygnen som är innuti såret håller ihop allt där det yttre stygnet försvann. Och det var bara att linda på igen och hålla det borta från läskiga bakterier.

Men nu vill jag seriöst inge mer, Carro orkar inte.


Btw så har jag tröstshoppat på Börjes REA.
Precis vad JAG behövde, men det sista min plånbok behövde >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: