Rörigt inlägg

Känns konstigt att jag nu har tackar Nej till en intervju, för ett jobb. Eftersom jag faktiskt redan har ett (hejj det känns konstigt att säga att jag har ett jobb, men jag har det ju snart?!?).

Bingó var helt på tårna idag och tyckte att han visst var jättefrisk i alla benen och visste kunde takta och ha sig >.<
idag fick han stå halvdag i "buren" (som är typ lika stor som 2ponnyboxar). Stackarn vart så kall utav att stå i stallet så han skakade för att få upp värmen! Blir ju så kyligt i stallet fortfarande, trots värmen utanför. Bara solen som värmer än så länge!

Imorgon har vi utsläpp, sen far mamma och pappa till sommarstugan, kommer hem på söndagkväll. Annica kommer över imorgon ^^. Grilla lite, prata lite, dricka lite ^^. Så som det ska vara!

Nu bör jag däremot hoppa ner i sängen.. Ska ju upp snart igen och är fasligt trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: