Stallbesök x3

jag är helt slut. Varit i stallet 3 ggr idag xD och ja, Bingó undrade nog vafan jag sysslade med xD
Ut vid 12 ungefär , ena stallkamraten kom och lämnade bil på lagning hos pappa och följde med oss ut.
Tog in Bingó och fixade å hade mig, FAN va exemet är förjävligt :'(
Såret på benet har däremot gått ihop sig JÄTTEBRA! Vilket är skitskönt!

Sen efter ca 2 timmar åkte vi hem mamma och jag, for till Willys för att storhandla inför imorgon då vi ska fira pappsens födelsedag, sen ut till stallet igen för att lämna stallkamratens bil. For sen till Ica Maxi för att inhandla det Willys inte hade, hem och förbereda middagen och sen ut till stallet IGEN för att ta in hästar för natten.

Bingó vart typ lika förvirrad båda gångerna vi var ute xD men vafan, är du här IGEN?? :o "har du gooodis :D"
Lite ledsen i ögat blev han när jag hämtade ett litet sto i hagen bredvid och inte hämtade honom! Maaatte kom han gnäggandes i trav. Du glömde mig!! SÖTNOS<3


Världens rörigaste inlägg, sorry. Men är helt slut i kropp och själ xD


Kommentarer
Postat av: BaraM

rörigt hurdå...va Bingó med på willys lr? stod pappa i hagen å gnäggade..näää hur va de..??? rörigt näää....men du.. hälsa dad å gratta...!!!! hip hipp....

2009-05-17 @ 13:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: