Vad har hänt med bloggen?

Något skumt har hänt med min blogg. Och jag är för trött för att lista ut vad det är xD


Bingós sår var mycket mycket bättre idag! DOCK så hänger hudbiten kvar och ser allmänt äcklig ut O.o
Fick blöta upp bomullen ordentligt innan jag vågade ta av den, sätter sig ju fast i såret ju >.<
Nu satte jag däremot inte på alsolspritförband, pga rådnad som uppkommit. Benet får vila från det en dag iaf, tvättade och gjorde rent och satte på vanligt bandage med vanlig kompress. Så får vi se imorgon...
Ökat ut promenaderna nu, uppe i 10min.. Och jag är helt förundrad över Bingó... Hästen har alltså helt exakt likadant rörelsemönster med båda frambenen. Det syns liksom ingenting (om man nu inte tittar på bandaget), skulle liksom nästan kunna tro att jag är ute och promenerar med en fullt frisk häst. Så jag stannade mitt i vägen och kramade huvudet på Bingó. Som frustade nöjt <3<3<3
Sen var det jättespääääännande att promenera! Faktiskt! Enligt Bingó då ;D


Nu SÄNGEN! Tröööööött


Kommentarer
Postat av: Fia

Japp, märkte också det var något konstigt med din blogg :S Men härligt han inte linkar fram eller något :o :D Duktig påwnie :D

2009-05-10 @ 00:03:04
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: ämma

åh knasiga blogg! vill ju lsa vad som hände med honom! :(

2009-05-10 @ 07:54:25
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: BaraM

...efter regn...kommer solsken....även hos carro..njut av vår å sol å en gladare Bingó...don´t worry..be happy..!!!

2009-05-10 @ 13:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: