Veterinären ordinerar;

Ringde vet imorse. Som tyckte att det inte lät så bra med allt var. För ja, det varar en hel del. Samt att han var öm över.. Fick iaf order om att ha spritförband på (alsolsprit) och fortsätta med penicillinet tills det tar slut.. Har nog så det räcker i typ 3 dagar till eller nåt sånt.. Och jag som trodde att jag skulle slippa allt vad sprutor heter. Men nej nej. Bara att fortsätta :(

Tänkvärt det en tjej skrev till mig här. Slutade ju med Metacamet i (måndags har jag för mig) de är ju smärtstillande samt antiinflammatoriskt.. Vilket antagligen har ett finger med i spelet. Dock har han varit varig i benet sen i fredags, liiite svullen har han alltid varit (eller ja sen vet var här och sydde då), men blivit mer å mer svullen dom senaste dagarna, från måndag typ och framåt.. Så jävla svårt det här.. Vill ju inte att Bingó ska ha ont eller vara obekväm. Gör ju allt för honom "/
Nu får vi hoppas att allt var försvinner om några dagar med spritförbandet! köpte extra mycket alsolsprit, den jag hade var bara en skvätt kvar på botten. Nu har jag 2 oöppnade flaskor. Köpte även spritservetter, för att tvätta av händerna innan. Inte fan ska jag föra in mer bakterier där nu!! Nej nej!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha "tappad bakom dippskålen" :D Det är min lilla Smaetla det .. ;D Men idag var hon duktig, se bara på bloggen ;D XD haha

2009-05-08 @ 00:57:19
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: