3, 2, 1, GO GO GO

Imorgon åker jag, kan nästan inte fatta det! Har packat nu i 2 dagar, sista ska packas imorgon, som tandborste mm. Allt packat till Bingó och transporten är just nu nästan överfull med foder och täcken!! Tänk va mycket de är när allt är samlat!

Ska bli så jävla spännande, läskigt och grymt KUL! att få testa på gårdslivet i 5 hela veckor! Sällskap kommer jag att få titt som tätt som tur är! Jag är också jävligt glad över att jag har schäfern Mindy där också. Annars finns nog risken att jag hade hittat fula gubbar i buskarna ;D Men med Mindy kommer det att gå galant!

Hoppas Bingó ska trivas också, får se om han får gå själv hela tiden eller om jag slänger in 1 kompis till honom. Får liksom se hur han beter sig där å så.

Men nu, sista natten i sängen (min sköna sköna säng!!) och sista natten med kissekattungen på 5 veckor! :o OMG kommer att sakna honom massor!

Vi hörs nog tidigast på måndag igen!

Ha det bra alla där ute! :D det ska jag ha iaf!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: