4:a dagar kvar

Fortfarande sjukt sjuk >.< eller ja, jag snorar, nyser, snorar lite till, hostar och nyser samtidigt (ett konststycke enbart jag kan utföra!) och kan knappt prata.. MEN jag överlever nog xD
Bingó och jag tog en tur runt höbalsslingan idag, började regna när vi kom hem så struntade i att rida på ovalbanan som jag först hade tänkt. Höbalsslingan är ju bara skritt i skogen ca 30min. Ville egentligen att Bingó skulle springa av sig lite i galopp men nej, jag vill inte rida i regn om jag inte tvingas till det :P

Imorgon ska vi rida lektion igen.. Första lektionen sen Gummikursen :o jag har liksom inte orkat engagera mig. Men nu, sista lektionen för iår. Ska se vad Malin säger imorgon men tanken är sen att Bingó ska få en lång vila (sisådär 5veckor ;D) från tölten och bara köra på skritt, trav och galopp :) Kondis är det som gäller i Norrtälje! :D

Men nu, sängen nästa! Jag är tröött och kan knappt andas genom näsan.. Nässpray FTW!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: