ARG

Jag är arg, så sjukt jävla arg!
Jag blir arg av att några medryttartjejer (som rider på några hästar som jag vaktar) kommer och tror att dom kan göra lite vadsomhelst, bara för att Ägaren inte är här.. Jag menar, om man varit medryttare i sisådär 10år känner man väl till vad som brukar finnas i stallet och inte. Och tar sig då inte friheten att låna andras grejjer, i detta fall min bruna matbytta, SOM DOM DESSUTOM hade sönder, och kommer inte in och säger något?!? Skriver ingen lapp ingenting. Snor även morötter från min säck (hon som äger stället ger typ aldrig sina hästar morötter).. Sen för att spä ut det lite till så ger dom hästarna morgondagens lunchhö! (när kl är halv7 på kvällen) samt ger MIN HÄST mer hö i hagen. VEM ger dom rätten att ge min häst hö? Jag menar, Bingó kan ju av någon anledning kanske ha eget hö? eller något som dom inte vet om? Dessutom måste jag nu ställa mig och packa om morgondagens lunchhö och göra om en massa som ger mig extra arbete. Man kan väl iaf ta och fråga innan man gör något sådant? Speciellt med en häst dom ABSOLUT INTE KÄNNER!!!

Sen blir jag mest arg av, att jag kommer ut i stallet och möts av mina bruna mathink, i bitar lite fint upplagt på en av Bingós fodertunnor. SÅ JÄVLA RESPEKTLÖST!! FY FAN säger jag bara, fy fan!!

Dom kommer på torsdag igen.. Carro ska ta ett snack med dom.. För det här kommer dom fan inte undan med det säger jag bara! Så jävla lågt att inte ens komma in och säga hoppsan vi tänkte låna din bruna mathink men hästen/jag råkade ha sönder den. DÅ hade jag typ kanske sagt jaja, sånt händer.. MEN NU, nu jävlar ska dom få (och nej, jag ska inte vara jätteelak men tala om att mina grejjer, det rör man fan inte! Och min häst, rör man inte eller!!)

OMG JAG ÄR SÅ SJUKT ARG att det nästan är löjligt..

MEN seriöst, jag klarar inte av respektlösa människor, för de är just vad dom är!


Kommentarer
Postat av: Fia

Men va i hela helvete??!! Man gör fan inte så! Forstar fan att du ar arg!! Aaaah!! Sen vet ja it va mer att sag, men arg ar jag ocksa!! idioter...

2009-11-23 @ 23:10:08
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: