blö!

jag har ingen som helst lust att gå ut och göra något i stallet, måste mocka och packa hö iaf >.< samt vattna hästarna i hagen å ge lunch. Orkar nog inte rida idag, ska nog kanske leka lite med Bingó på ridbanan, lös då alltså.. MEN får se, regnar det blir jag bara less och skiter i allt >.< eller ja, mockar å fixar bara, men inget pill med någon häst..

Men nu, ska jag nog själv käka lunch skulle jag tro.. Magen börjar kurra lite..

Btw, jag vill ha sällskap :( blev så otroligt ensamt när mamma å pappa åkte hem igår :(


Kommentarer
Postat av: Fia

De här jävla vädre förstör ens lust att göra saker o man blir på så jävla dåligt humör!

Jag vill vara sällskap... :(

2009-11-23 @ 15:09:27
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: