Bubbelbad :')

Vardagen här är ganska trevlig, upp vid 7 mata hästar och lägga sig i sängen tills halv 9, upp släppa ut hästar och gå och hämta tidningen med Mindy (vovve), sen rids det hästar fram till lunch, Idag blev det bara Bingó dock, huvudvärk >.< red en slinga som jag red när jag var här för 2(?) helger sen, lite stolt över att jag kom ihåg den iaf :D Lunchfodra hästar, hund och mig själv vid halv 2 och idag har jag provkört bubbelpoolen :'D OMG va jättejättejättejättejättejättejättejättejättejätte JÄTTE skönt det är :o Sjönk man ner lite halvt så masserade strålarna axlarna så sjukt skönt! Satt väl där i drygt 20min. Sååå skönt :'D

Nu ska jag bara softa fram tills det är dags att laga middag titta på tv:n och runt 9 släppa in hästarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: