Fortfarande Tisdag!

De är när mörkret faller som man inser hur ensam man är :o de är inte så att jag tycker det är jätteobehagligt, har jag aldrig tyckt om mörkret. Dock känner man sig liten och utsatt.. Jag har svårt för att sitta i situationer där jag inte ser ordentligt (typ baksäten på bilar, inklämd på ett tåg utan att se fönster osv). Dock är det skönt här, sjukt bra belysning hela vägen från hagen till stallet, vilket är jätteskönt! Ännu skönare är det att Mindy är med också :) Hon är mina nattögon! Dock är inte kvällarna så långa för min del längre :P Somnar ju runt 22 varje kväll xD Men så är det när man kliver upp kl 7 varje morgon och är igång hela dagarna, brukar dock ta en tupplur mitt på dagen/eftermiddagen vilket är jätteskönt! :)

Men nu börjar desperate housewifes :)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: