Jag öppnar munnen men kan ej forma ord.

Jag var jättesugen att skriva om min helg, den har varit bra, jag hann rida 3 av hennes 4:a hästar samt åt god mat och bodde otroligt fint! Mer info finns att läsa på bilddagboken samt bilder såklart!

Men all min lust försvann efter ett grymt tråkigt samtal. Jag känner att jag inte är värd att vara lycklig.. För alltid ska det hända något! Jag ber till en högre makt att du snart ska må bättre och att dom hjälper dig. Många som tänker på dig just nu och många som vill ge dig det stöd du behöver.

Just nu känns mitt liv som en fjärt i rymden, jag som var så lycklig över min nyköpta fina sadel. En premiärtur i sadeln med tårar rinnande från ögonen. Nog trodde jag att den korta ridturen skulle vara lycklig. Inte ens det fick jag.. USCH på livet och på motgångar och allt. Ja helt enkelt. USCH PÅ LIVET !! Jag saknar ord...


Kommentarer
Postat av: Stephi

Vad är det som har hänt?

2009-11-03 @ 19:40:42
URL: http://telliban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: