Underbara häst <3

Tänk om man hade haft en kamera eller filmkamera med sig idag när jag red ut på Bingó! Woow vilka bilder det hade kunnat bli, så jävla pigg och framåt och världens tölt med världens aktion! töltade säkert på drygt 1 mil (med korta skrittpauser här och där, men Bingó ville spriiinga). Jag som hade planerat att arbeta upp kondisen vilket tydligen inte behövs ;D haha. Nej men den kan alltid bli bättre såklart. Men han har ju viljan hästen iaf :P

Red även Brandur på förmiddagen, han har ju inte tempot men ack så trevlig att rida! Longerade även lilltjejen Litla (4;årigt sto) som brallade runt som fan! Sen vart hon rädd för mig xD knäpp tjej det där alltså..

Fixat med poolerna också, imorgon tror jag nog allt att jag ska ta ett premiär bad :D Då har nog träningsvärken kommit igång också xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: