Globus Clic

Ja, det vart en sådan tillslut, tror Bingó och jag kommer att trivas toppenbra i den :) Hämtas på måndag om inget går fel. Härligt! Provred den och Stübbensadeln igen och fastnade för denna goding ist :) Stübbensadeln var härlig den med, om man bortsåg från det som hände om man kom "ur balans" dvs Bingó gör ett titta jag travar med värsta svävet steget helt plötsligt och man hamnar i otakt, ja då slog man stackars lilla framdelen i framkanten på sadeln, eftersom denna var så otroligt uppbyggd ifram. Men Globusen blir bra :) För min plånbok iaf ;D haha

Jag har däremot lovat mig själv, att min nästa häst ska få en sadel gjord av Peter Winslow. Woow va härligt, den byggs liksom helt och hållet på hur hästen och ryttaren ser ut, han gör den själv och resultatet blir en sadel som man ska kunna ha hela hästens liv :D (ska ju gå att ändra lätt iom att hästen bygger muskler osv). Tänk vilken dröm (och tänk att sitta på 30tusen så den drömmen blir sann). Men som sagt, nästa stjärnskott ska få en sån sadel :D OMG (kan knappt vänta xD.. Blir dock om något år tyvärr :P)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: