Kallas snabbt inlägg

Ursäktar för stavfel, hinner inte korrekturläsa
Iaf Bingó var en riktig pärla idag vid uteritten tillsammans med Annica och Múska. Tog mina halvhalter till super och var riktigt trevlig i båda sidorna! Blev mest skritt men en riktigt kort tölt fick vi till och han styvade sig inte det minsta! :D Synd dock på att det kom en regnskur så vi hann bli blöta samt att Bingó missade att jag hade ett knä på höger sidan xD intryckt rakt in i ett träd.. MINDRE skönt.. Dock typ 3 ggr den händer någonsin när jag rider ute i skogen :P Han är duktig min häst men något missade han idag iaf xD

Ne nu ska jag upp och föna håret och klä på mig, ska iväg på födelsedagsmiddag :)

Tjipp tjipp ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: