Måndag & Tisdag!

De är så grymt jätteirriterande att jag inte kan somna längre >.< har väl max sovit 4:a timmar sen i lördags? Skitkul.. NOT! Och ja, jag är jätte jätte jätte JÄTTE trött men kan inte sova ändå. Kroppen kan liksom inte slappna av hur mycket jag än försöker.. Ligger bara och stirrar rakt upp i taket eller in i väggen >.<
Skitkul att mina sömnproblem går i vågor och är tillbaka...

USCH!

Måndagen spenderades hemma som vanligt då, for ut till stallet sent och red lite på hacket. MIN HÄST ÄR VÄRLDENS FINASTE <3 sen hade mamms och jag insläppet och äntligen har stallägaren öppnat en hösilagebal så nu ska vi börja vänja in dom små odjuren på det :D underbart! Hatar de där jävla dammiga skithöt -.-

Och idag red Bingó och jag ut på en liten skrittskogstur i skogen, Bingó fick välja väg när vi väl kom in i skogen och det sluta med att vi skritta röda slingan som tar ca 1 timme :) Myyycket klätter, myyycket plaskande i vattenpölar men när man sitter på en sjukt posetiv häst med 2 spetsade öron och hästen bara går framåt med säkra, glada steg, då kan man inget annat än njuta! För trots höstmörker och detta eviga regnandet så överlever jag enbart för att jag har min älskade Bingó <3

Vad vore jag utan dig..

Btw, sjöng på denna sång idag på ridturen, och ja, vad vore jag utan dig Bingó <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: