Oh yes

Har nog glömt att berätta att Bingó och jag red lektion i fredags.. Han vart arg, eller inte arg arg utan mest envis.. Men nu, några dagar senare. Så tränade jag på det vi gick igenom på lektion och tro på fan att hästen har tänkt över det vi gick igenom och var riktigt fin idag :D Galoppa lite på ovalbanan och i form bitvis ^^. Sen fortsatte jag på ridbanan och slutade med att rida ut från ridbanan i tölt och ta galopp i backen vid parkeringen.. Ena stallkamraten trodde Bingó stack med mig xD Så sött ^^.

Nu har även schemat inför Lördagens Gummikurs kommit :D jag är taggad till tusen och ska även rida ena passet tillsammans med gamla stallkamraten :) roligt roligt (men ack så pinsamt, dom är så mycket finare än mig och Bingó)

Nu ska jag hoppa ner i sängen, stallet tidigt imorgon *gäsp*
Jag har gett upp moppen på ett tag.. Papps ska gå igenom den imorgon.. Får se om det blir bättre eller inte...
God natt på er alla :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Men hallå! Vadå finare? Vi har ju bara haft turen att inte vara så olycksdrabbade som ni. Dessutom kan även min pålle tokvägra och tjafsa ;P Vi ses på lördag! KRam

2009-10-06 @ 17:39:19
Postat av: Carro

Iof men ändock! Bingó lever på att han är vacker haha, dock inget stjärnämne i ridningen :P

Yes, ses på lördag :D Kram kram

2009-10-06 @ 23:18:20
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: